top of page
A man with a blue shirt listening to a woman with a blue shirt
  • Kaip vyksta sesijos?
    Koučingo sesija – tai nuoširdus pokalbis tarp koučingo specialisto ir kliento (arba grupės klientų). Įprastai pokalbio metu sėdima vienas priešais kitą / kitus (arba ratu). Pokalbis gali vykti ir nuotoliniu būdu ar vaikščiojant lauke.
  • Apie ką kalbama sesijų metu?
    Dažniausiai klientai kalba apie jiems rūpimus dalykus: darbą, šeimą, draugus, hobius, sveikatą ir pan.
  • Nuo ko pradėti pokalbį?
    Sesijų temą ir kryptį dažniausiai padiktuoja kliento poreikiai, svarstymai, savijauta, aplinkinių elgesys ar koučingo specialisto klausimai. Pokalbiui vystantis, pagrindinė tema plečiasi arba siaurėja, tačiau tai nereiškia, kad nukrypstama nuo sutartos temos.
  • Ar sesijų metu tik kalbama?
    Priklausomai nuo kliento mokymosi stiliaus, pokalbius gali papildyti ir kitos veiklos, pavyzdžiui, rašymas, braižymas, piešimas, vaidyba arba judėjimas.
  • Ar normalu sesijų metu tylėti?
    Tyla – svarbi koučingo proceso dalis, leidžianti klientams išbūti su įvairiais jausmais bei susidėlioti mintis. Koučingo specialistas paprastai tyli, kol klientas neduoda ženklo, kad yra pasiruošęs tęsti pokalbį.
  • Ar normalu sesijų metu verkti?
    Yra visiškai natūralu sesijų metu išgyventi įvairius jausmus, pvz., pyktį, liūdesį, nerimą, ramybę ar džiugesį. Pokalbio metu išgyvenami jausmai – organizmo signalas, kad aptariama tema yra svarbi.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

bottom of page